رفع درد پا با حنا

آیا شما نیز از درد ناحیه کف پا رنج می برید ؟

پاها همه وزن بدن را تحمل کرده و از آن به نام قلب دوم یاد میگردد. شکایت از درد پا مسئله ای است که همه افراد با آن مواجه شده، حتی گاهی کودکان و نوجوانان نیز از درد پا مینالند. درد پا ممکن است در یک قسمتی از پا ایجاد شود مانند پاشنه، ساق یا استخوان ران و در برخی موارد نیز درد در همه قسمتهای پا احساس شده تا کمر و نشمینگاه نیز کشیده میشود.
پا درد ممکن است موقتی ایجاد شده باشد که بیشتر در اثر خستگی و راه رفت زیاد یا سرماخوردگی است و در برخی مواقع درد پا دائم بوده، چنانچه درد پا از ناحیه کمر و دیسکها ایجاد شده باشد، حالتی ایجاد میشود که در اصطلاح به آن تیر کشیدن پاها گفته میشود
برای درمان درد پا و رفع درد مفاصل، ورزش هایی مناسب هستند که باعث باز شدن مفصل و کشش مفصل‌های پا می شوند. بهتر است صبح ها ورزش کنید که بدن شما بیشترین بهره را از ورزش ببرد. همچنین یادگیری بهترین شیوه‌های برخاستن، نشستن و راه‌ رفتن، به کاهش این درد کمک شایانی خواهد نمود.

درمان درد پا با حنا :

حنا به غیر از مصرف آن در زمینه آرایشی و تقویت مو برای رفع خستگی رفع درد مفاصل پا هم کاربرد دارد میتوانید مقداری نمک دریا در آب ولرم حل کنید و مقداری از حنا به ان اضافه کنید و سپس پاهایتان را به مدت 30 دقیقه بگذارید در خمیر بدست آمده استراحت کند .